Klachtenprocedure

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Mocht u toch niet tevreden zijn met hoe wij uw klacht afhandelen en komt u er met ons niet uit? Dan kunt u een klachtenprocedure starten.

We vinden het belangrijk dat u de voor u juiste verzekering afsluit en dat u krijgt waar u recht op hebt. Mocht u desondanks klachten hebben over onze dienstverlening, King Assuradeuren of Anker Insurance Company dan vragen wij om ons dit zo snel mogelijk te laten weten. We zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.


Indien u van mening bent dat wij uw klacht niet adequaat oppakken, dan kunt u zich wenden tot:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)

Postbus 93257

2509 AG Den Haag

Telefoon: 070 333 8 999

www.kifid.nl


Natuurlijk komen wij in eerste instantie graag met u in contact om samen een oplossing te vinden.